Ateneu Les Bases
Inici   »     »  Informació Jornades

Informació Jornades

OASIS DE DIVERSIÓ

 

 

Aquest any 2021, tornem amb les JORNADES D’ESTIU 2021 OASIS DE DIVERSIÓ!!


 

 

Totes les activitats programades es realitzaran seguint totes les recomanacions de seguretat i sanitàries antiCOVID implementades pel Departament de Salut de la Generalitat.

 

Amb tot, aquest document recull les idees i les característiques principals del projecte en format de preguntes i respostes. Per a qualsevol consulta la podeu formalitzar al correu electrònic de les Jornades.

 

SI VOLEU ESTAR EL DIA SEGUIU-NOS A L’INSTAGRAM @jornadesateneu

 

Després d'un any molt dur i ple d'incerteses tenim moltes ganes de compartir noves experiències esportives amb tots i totes vosaltres!

 

 

Us hi esperem!!!

 


 


FAQ's

 

 

 

 

1-En quines dates es duran a terme les Jornades Estiu 2021?

Es realitzaran Jornades d'Estiu de dilluns adivendres en les següents setmanes:

 

1a SETMANA DEL 28 DE JUNY AL 2 DE JULIOL

2a SETMANA  DEL 5 AL 9 DE JULIOL

3a SETMANA DEL 12 AL 16 DE JULIOL

4a SETMANA DEL 19 AL 23 DE JULIOL

 

 

5a SETMANA DEL 26 AL 30 DE JULIOL

6a SETMANA DEL 31 D’AGOST AL 3 DE SETEMBRE (4 dies,el 30 d’agost és festiu)

7a SETMANA DEL 6 AL 10 DE SETEMBRE

 

 

2-Com podem fer les inscripcions?

 

Les inscripcions es faran de manera presencial a la recepció del centre Ateneu les Bases a partir del 3 de maig.
Els dilluns i els dimecres de les 11 h a les 13 h i de dilluns a dijous de 17.00 h a les 19 h.

 

 

3- Preu de les inscripcions?

El preu serà de 58€/setmanal, excepte la 6è setmana que serà de 46€/setmanal. El pagament només és podrà realitzar amb targeta. Aquest preu no inclou la nit Ateneu (mirar punt 17).

 

 

4-Quina temàtica tindran les jornades?

Aquest any la temàtica serà l’OASIS DE DIVERSIÓ. Ens endinsarem en una aventura espectacular on descobrirem nous mons plens d’activitats, diversió i aprenentatge. Pensem que després d’aquest any tan diferent tots tenim ganes de gaudir de l’estiu més que mai i per això, hem preparat diverses activitats esportives, jocs i tallers, a través de les quals viurem diferents experiències sense anar gaire lluny.

Cada setmana tindrà una temàtica concreta on durem a terme les activitats relacionades amb aquestes.

 

SETMANA 1 -COMENÇA L’AVENTURA!, on donarem la benvinguda a l’estiu amb moltes activitats i jocs a l’exterior. 

SETMANA 2 -LA GIMCANA PIRATA , una setmana plena de reptes i activitats molt divertides.

SETMANA 3 -LA SETMANA CRAZY!, un clàssic de les jornades on ens deixarem endur per la bogeria, no te la pots pedre.
SETMANA 4 -ESCAPE ROOM, plena de misteris, enigmes i diversió.

SETMANA 5 -SETMANA ANIMAL amb noves activitats, qui serà el més animal?

SETMANA 6 (SETEMBRE) - DESPEDIM L’ESTIU, amb una setmana per recordar.
SETMANA 7 (SETEMBRE) - l’ESPORTS WEEK!, que no t’ho expliquin!

 

 

5- Activitats que realitzarem...

Cada setmana farem activitats noves, diferents i divertides. Els dilluns de cada setmana hi haurà un panell informatiu amb les activitats que realitzarem i el material que necessitarem.

 

 

6-Per a quines edats estan pensades les jornades?

Les edats que comprenen les jornades d’estiu són de 3 a 13 anys, des de P3 (cursat) a 1r d’ESO. Per tant, encara que l’infant tingui els 3 anys, haurà d’haver finalitzat P3 per tal de poder participar-hi. (S'accepten nois/noies de 2n ESO amb prèvia supervisió dels coordinadors*).

 

 

7-Quantes places hi haurà disponibles?

Les places són limitades per poder complir amb tots els protocols de seguretat i higiene.

La disponibilitat de plaça es farà per rigorós ordre d’inscripció i per tant, un cop quedin cobertes les places es tancarà la inscripció de la setmana corresponent. Recomanem no esperar fins a l’últim moment.

 

 

 

8-De quants infants seran els grups?

La ràtio dels grups d’infants per cada monitor són de 10 nens i nenes.

 

 

 

9-Com s’organitzaran els grups?

L’organització dels grups serà en 3 franges: GRUPS DE PETITS, GRUPS DE MITJANS i GRUP DE GRANS. En funció del nombre d’inscrits hi haurà més o menys grups de cada franja d’edat.

 

10- Servei de menjador

És realitzarà a la Cuina (segon pis) de les 13 h a les 15 h amb un preu de 5€/dia, que caldrà abonar al matí a la recepció (pagament amb targeta). Com els anys anteriors, portar tupper de casa.

 

 

AL SETEMBRE NO HI HAURÀ SERVEI MENJADOR.

 

 

 

 

 

 

11-Es farà piscina?

Sí que farem piscina, cada grup disposarà de dos dies de piscina a la setmana. Els nens de p3, p4 o p5 que no sàpiguen nedar, han de portar maniguets (“manguitos”).

 

 

 

12-Quines mesures d’higiene es faran servir?

Les mateixes que tenim al centre, hidrogel repartit per punts estratègics de l’Ateneu i mascareta obligatòria a partir de 6 anys. Tot i això, recomanem portar-la a totes les edats.

 

 

13-On i com es farà la recollida i l’acollida?

El servei d’acollida i recollida és totalment gratuït i es realitzarà a l’aula 3 (segon pis). El servei d’acollida és de les 8.00h a les 9.00h del matí i el servei de recollida és de la 13.00h a les 13.30h del migdia.

 

 

 

14-Quin material s’ha de portar?

Roba esportiva, aigua i esmorzar. Cada setmana realitzarem activitats diferents i s’informarà del material necessari a cada setmana.

 

 

 

15- Grup de professionals de monitors i monitores!

El grup de monitors i monitores que tenim a les jornades d’estiu està compost per professionals del sector. Tots estan amb disposició del títol de monitor de lleure o el títol del ROPEC dinamitzador esportiu. A més a més, la gran majoria estan estudiant les carreres d’educació infantil, primària i CAFE.

 

 

 

16- Sortides a l’exterior

Aquest any, potenciarem les sortides a l’aire lliure els parcs i els boscos dels voltants de l’Ateneu les Bases.

 

 

 

17- Nit Ateneu 15 de juliol de 2021

Aquest any la clàssica i divertida nit a l’Ateneu serà la nit de dijous dia 15 de juliol. L’edat mínima per venir és a partir de 1r de primària. El preu de la nit és de 5€, comprèn l’horari del dijous a les 20.30 h fins el divendres a les 9h del matí i inclou l’esmorzar de divendres. Aquest any (com a novetat) podran venir qualsevol nen o nena que hagi vingut alguna altra setmana (sempre que hi hagi places disponibles).


Els coordinadors podran exercir el dret de modificar els punts presentats per adaptar-se a les normatives vigents i les mesures de seguretat que es vagin establint.

 

 

 

 

» Notícies relacionades